Етапи співпраці:
1

Оформлення заявки

Ми приймаємо заявку від замовника, обговорюємо всі деталі проекту, очікування та побажання. Погоджуємо подальші дії. На цьому етапі необхідно дати зрозуміти виконавцю (нам), що саме ви хочете отримати в результаті.
2
Замір приміщення
Заповнення технічного завдання (ТЗ)
БЕЗКОШТОВНО робимо замір приміщення і складаємо технічне завдання, виходячи з ваших побажань. ТЗ - це бачення клієнтом майбутнього дизайну інтер'єру. Воно складається зі зрозумілих схем та питань, на які треба відповісти.
3
Формування декількох варіантів планувальних рішень
Для подальшої роботи з клієнтом дизайнер створює декілька варіантів планувальних рішень. Цей процес займає до 3-5 днів. Тому вже на цьому етапі клієнт має сплатити передплату в сумі 100 $, яка буде повернута в разі заключення договору на створення дизайн-проекту.
4
Вибір і корегувування остаточного варіанту планувального рішення
Підписання договору
На цьому етапі варіанти планувальних рішень обговорюються з клієнтом, корегуються і об'єднуються в одне - максимально вдале. Це планування буде використовуватись в створенні дизайн-проекту.
Якщо на цьому етапі замовник вирішує заключити договір на створення дизайн-проекту, то йому повертається сума внесеної передплати (100 $).
Після заключення договору клієнтом вноситься аванс, 30%, для початку робіт.
5
Погодження ескізів
Для виконання дизайн-проекту дизайнеру необхідна більш детальна інформація. Для цього з замовником обговорюються та погоджуються ескізи приміщення.
Після цього клієнтом вноситься ще 40% вартості дизайн-проекту.
6
Отримання готового дизайн-проекту
Після отримання готового дизайн-проекту клієнт сплачує залишок суми, 30%.

Замовити консультацію
Вид обєкту